Polskie Towarzystwo ADHD zainicjowało Ogólnopolską Kampanię Społeczną „ADHD - Świat to za mało!”. W ramach kampanii Towarzystwo organizuje konferencje oraz szkolenia, przybliżające ten problem szerokim rzeszom, w szczególności nauczycielom, opiekunom, lekarzom. Pracuje też nad polepszeniem diagnostyki i terapii ADHD, gromadząc na to środki na specjalnym funduszu. Kampanię wspierają znane postaci, którym mimo ADHD udało się wznieść na szczyty kariery, rozwoju zawodowego i społecznej akceptacji - Joanna Szczepkowska, Szymon Majewski.
„W ten sposób chcemy zarówno pokazać, jak i zaktywizować oraz wykorzystać potencjał tkwiący w osobach obdarzonych ADHD. Jest to bowiem wielki dar, który należy tylko odpowiednio ukierunkować. Cóż z tego bowiem, że dziecko z ADHD błądzi myślami za oknem, skoro w tym czasie stworzy genialny sonet. Cóż z tego, że przebiegnie po klasie, jeśli w lot uchwyci trzecie prawo Newtona?” – twierdzą organizatorzy kampanii. Chcą pokazać, iż odmienność osób obdarzonych ADHD wymaga akceptacji, a jednocześnie przynosi korzyści wszystkim wokół. Że często ludzie ponadprzeciętnie twórczy i inteligentni zmagają się z ADHD i codziennym zapominaniem o wielu sprawach. A potrafią jednocześnie opisywać światy, pisać wiersze, wynajdować, grać, śpiewać, uprawiać publicystykę i konstruować niezwykłe budowle. I nie należy ich skreślać z powodu niezorganizowana, zapominania, nadpobudliwości, trudnego charakteru. Tacy już są, podobnie jak inni mają niebieskie oczy albo ponad dwa metry wzrostu. Trzeba po prostu dla nich stworzyć sprzyjające warunki rozwoju.
Polskie Towarzystwo ADHD od początku swojej działalności stara się obalić mity i stereotypy, które, wielokrotnie powtarzane, budują wizerunek osoby z ADHD, będącej zagrożeniem dla reszty społeczeństwa. Dla ADHD charakterystyczne jest występowanie trzech grup objawów: zaburzeń koncentracji uwagi, nadmiernej impulsywności i nadruchliwości. Zwykle objawy są wyraźnie widoczne już między 5 a 7 rokiem życia.