1 czerwca ruszyła kampania dla Fundacji Orimari pod hasłem „Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko". Celem akcji jest uświadomienie rodzicom, jak ważne są okresowe, profilaktyczne badania dzieci.
Fundacja Orimari zajmuje się szeroko rozumianą pomocą dzieciom, szczególnie w zakresie ochrony ich rozwoju i zdrowia. Pomaga dzieciom po przebytych chorobach nowotworowych, a także poprzez zakup sprzętu na oddziały szpitalne, pomaga w nawiązaniu kontaktów ze specjalistami oraz pozyskiwanie środków na kosztowne operacje za granicą. Obecnie zajmuje się głównie propagowaniem profilaktyki zdrowotnej u dzieci.
Celem kampanii jest uświadomienie rodzicom i opiekunom, jak ważne dla zdrowia dzieci jest przeprowadzanie badań profilaktycznych. Regularna kontrola stanu zdrowia pozwala zapobiec wystąpieniu wielu poważnych schorzeń. Wykonywanie takich badań umożliwia również wczesne wykrycie choroby, a dzięki temu rozpoczęcie leczenia w stadium dającym największe szanse na szybkie wyleczenie. Ocena podstawowych elementów, takich jak badanie morfologii krwi, badanie ogólne moczu czy wykonanie badania ultrasonograficznego brzucha ujawnia często niezauważalne jeszcze objawy chorobowe.
Patronat nad kampanią objęła prof. dr hab. n. med. Anna Jung - Kierownik Kliniki Pediatrii, Nefrologii i Alergologii Dziecięcej Wojskowego Instytutu Medycznego w Warszawie, członek polskich i europejskich towarzystw naukowych, ekspert programów profilaktycznych i prozdrowotnych.
Kampania reklamowa dla Fundacji Orimari prowadzona jest wielotorowo. W sześciu największych miastach Polski pojawiło się 400 billboardów i 150 citylightów. Reklamy ukazywać się będą ponadto na łamach prasy ogólnopolskiej, przygotowano także spot reklamowy, który w czerwcu zostanie wyemitowany w stacjach telewizyjnych oraz sklepach SMYK i w centrach handlowych Złote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie.