W Hali Sportowej OSiR Wola w Warszawie zrealizowano spot reklamowy z udziałem gwiazdy koszykówki - Marcina Gortata. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, która od początku realizuje tę część projektu.
Trwający 30 sekund film przedstawia dzieci na zajęciach wychowania fizycznego, w trakcie których pojawia się tegoroczna gwiazda kampanii, najbardziej znany polski koszykarz - Marcin Gortat. Gortat w lipcu 2007 roku spełnił swoje marzenie - podpisał kontrakt w NBA, z Orlando Magic. Jest trzecim Polakiem w NBA, i pierwszym, który zagrał w play-off. Koszykarz aktywnie promuje uprawianą przez siebie dyscyplinę sportu, zwłaszcza wśród najmłodszych.
W trakcie nagrania spotu dzieci biorące w nim udział świetnie bawiły się z Marcinem Gortatem, gwiazdą VII edycji kampanii, która zaprezentowała najważniejsze elementy gry w koszykówkę. „Poprzez udział w kampanii mam możliwość promowania zdrowego stylu życia, a zdrowy styl życia to nie tylko sport ale także odpowiednia dieta. Jeśli swoim przykładem mogę zainspirować dzieciaki to robię to z radością. Chciałbym aby sięgały po mleko jak najczęściej!" - powiedział po nagraniu Marcin Gortat.
Od początku kampanię tworzą znakomici profesjonaliści. Zaproszenie do udziału w realizacji VII edycji przyjęli: reżyser Grzegorz Kuczeriszka, autor zdjęć Andrzej Świetlik oraz Marek Kościkiewicz, który stworzył muzykę. „Naszym celem było przekazanie ważnego dla zdrowia komunikatu w sposób atrakcyjny - zwłaszcza dla młodego odbiorcy. Kreacja oparta na elementach dynamicznego sportu i wizerunku jego gwiazdy znakomicie nadaje się do tego zadania"
- powiedział Grzegorz Kuczeriszka reżyser spotu. "Praca przy kampanii społecznej jest dla całej ekipy szczególnym wyzwaniem i niesie za sobą wiele satysfakcji" - dodaje Kuczeriszka.