kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Marcin Gortat zachęca dzieci do picia mleka
2010/1/22 14:40:00

Kampania społeczna „Pij mleko! będziesz Wielki!" jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Hasło „Pij mleko! będziesz Wielki!" rozpoznaje aż 96% Polaków, a blisko 80% uważa je za wiarygodne. Sukces kampanii ma konkretny wymiar: aż 85% dorosłych namawia swoje dzieci do picia mleka. Co ważniejsze, te tendencje ciągle rosną i utrwalają się w świadomości dorosłych, jak i dzieci.

W Hali Sportowej OSiR Wola w Warszawie zrealizowano spot reklamowy z udziałem gwiazdy koszykówki - Marcina Gortata. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, która od początku realizuje tę część projektu.

fot. Pij mlekoTrwający 30 sekund film przedstawia dzieci na zajęciach wychowania fizycznego, w trakcie których pojawia się tegoroczna gwiazda kampanii, najbardziej znany polski koszykarz - Marcin Gortat. Gortat w lipcu 2007 roku spełnił swoje marzenie - podpisał kontrakt w NBA, z Orlando Magic. Jest trzecim Polakiem w NBA, i pierwszym, który zagrał w play-off. Koszykarz aktywnie promuje uprawianą przez siebie dyscyplinę sportu, zwłaszcza wśród najmłodszych.

W trakcie nagrania spotu dzieci biorące w nim udział świetnie bawiły się z Marcinem Gortatem, gwiazdą VII edycji kampanii, która zaprezentowała najważniejsze elementy gry w koszykówkę. „Poprzez udział w kampanii mam możliwość promowania zdrowego stylu życia, a zdrowy styl życia to nie tylko sport ale także odpowiednia dieta. Jeśli swoim przykładem mogę zainspirować dzieciaki to robię to z radością. Chciałbym aby sięgały po mleko jak najczęściej!" - powiedział po nagraniu Marcin Gortat.

Od początku kampanię tworzą znakomici profesjonaliści. Zaproszenie do udziału w realizacji VII edycji przyjęli: reżyser Grzegorz Kuczeriszka, autor zdjęć Andrzej Świetlik oraz Marek Kościkiewicz, który stworzył muzykę. „Naszym celem było przekazanie ważnego dla zdrowia komunikatu w sposób atrakcyjny - zwłaszcza dla młodego odbiorcy. Kreacja oparta na elementach dynamicznego sportu i wizerunku jego gwiazdy znakomicie nadaje się do tego zadania" - powiedział Grzegorz Kuczeriszka reżyser spotu. "Praca przy kampanii społecznej jest dla całej ekipy szczególnym wyzwaniem i niesie za sobą wiele satysfakcji" - dodaje Kuczeriszka.



()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Kościkiewicz, Kuczeriszka, kampania pij mleko, koszykarz, picie mleka, Świetlik


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »