1 lutego, w czwartek, rusza w Warszawie II edycja kampanii społecznej na rzecz przystosowania przestrzeni publicznej do matek poruszających się z wózkami dziecięcymi „O Mamma Mia! Tu wózkiem nie przejadę”.
W tym roku Fundacja MaMa wspólnie z grupą nieformalną Działam.pl zajmie się samochodami, które parkują na chodnikach uniemożliwiając przejechanie wózkiem. Kampanię wspiera Burmistrz dzielnicy Warszawa-Śródmieście, pan Wojciech Bartelski. Patronat medialny objęło Życie Warszawy.
Od 1 czerwca do 1 września 2006 roku Fundacja MaMa wspólnie z Fundacją Feminoteka prowadziła kampanię społeczną „O Mamma Mia!”. Kampania dotyczyła barier architektonicznych dla osób poruszających się z wózkami dziecięcymi lub na wózkach inwalidzkich w Warszawie. II edycja kampanii społecznej jest kontynuacją pierwszej i pokazuje, że młode matki mogą działać na rzecz zmiany swojej sytuacji, być aktywne i tworzyć silną grupę społecznego nacisku. Kampania potrwa do końca marca.